21.3.12

DESIGN//

 




The Daily Dose of Typography
É básicamente um calendário diário com um tipo de letra novo por dia


Esta é uma das coisas lindas que descobri hoje, graças aos amigos:)  estava mesmo a precisar de boas inspirações para me animar. 

E como se já não estivesse ocupada o suficiente ainda me pus a fazer uma agenda para 2012, pois é tanto procurei e não encontrei que decidi fazer a minha própria agenda, afinal para que é que serve ser designer?!
Se sair como eu quero ainda ponho aqui :P
_


The Daily Dose of Typography
 It is basically a day-to-day calendar with a new typeface per day.

This is one of the beautiful things that I discovered today, thanks to friends :) 
I really needed a good inspiration to encourage me.

And as if I was not already busy far enough, yet! I began to make an agenda for 2012Since I searched a lot and could not find it I decided to make my own, after all for it serves being a designer?

If I'll be satisfied with the result, I put here :P



Sem comentários: