14.1.12

TREND//

OR

Ultimamente eu ando com imensa vontade de cortar o meu cabelo ao estilo bob, mas ainda não arranjei coragem de cortar o meu cabelo que me custou tanto a ficar do tamanho longo que está agora...
Como o meu cabelo é naturalmente ondulado mas não chega a ser encaracolado, também tenho receio de arriscar num tamanho demasiado curto portanto ainda estou a ver o que fazer...
Estas são as minhas duas inspirações, o que acham? de qual gostam mais?
_


Lately I've been with a strong desire to cut my hair in the bob style, but still not found the courage to cut my hair so which cost me to get the longer size it is now ...
As my hair is naturally wavy but not curly, I also have afraid to risk a size too short so I have yet to see what to do ...
These are my two inspirations, 
what do you think? who do you like the most?




3 comentários:

Marta disse... Best Blogger Tips[Responder]Best Blogger Templates

Um corte à Olivia não é nada arriscado ;)

Daily Inspirations disse... Best Blogger Tips[Responder]Best Blogger Templates

@Marta

Sim para começar não é tão arriscado :)

Ría disse... Best Blogger Tips[Responder]Best Blogger Templates

Don't worry, I think you will be look great in anyway.
And remember, hair grows, so dont worry is its too short.

http://www.atitelavoyacontar.blogspot.com